waffengeschäft auf der reeperbahn

Es gibt 21 Antworten in diesem Thema, welches 7.424 mal aufgerufen wurde. Der letzte Beitrag (30. November 2005 um 15:19) ist von waffe.

  • Hej igen, århusianer...

    Why you look for a gun shop at the Reeperbahn?
    Flensborg is much more near to Denmark.... ;D

    Her ethe adreess of two shops in Flensborg, maybe you can get what you are looking for there.

    August Clauberg Nachf. Thiel KG
    Waffen u. Munition
    Große Str. 25, 24937 Flensburg
    Telefon: (0461) 25640

    Edding - Jagd Inh. M. Klinger
    Waffen Jagdausrüstung
    Neue Str. 7, 24939 Flensburg
    Telefon: (0461) 25070

    PS: Jeg har boet og arbejdet de 4 1/2 år i Bjerringbro.....så det var ikke så langt fra århus.

    hilsen, exitus

    :n30: make my day :n30:

    Einmal editiert, zuletzt von exitus (30. November 2005 um 13:47)

  • ok tak..
    naaa, its better to get the note from where i origanally got it, i got it 27 dec last year. so i of course bye a new one, my wife is from volksdorf (ahrensburg) and we are there 1 a mounth, byt we just got a little boy so we dont come before maby first januar, and the polizei needs the note a.s.a.p.
    so its not like im faking the note, im just making the one i already had, but lost!!!
    my wife says that there are only 1 max 2 waffegeshefte at kiets so... but maby i just have to go there becourse i also cant find there phone number, i looked at the gelbe seiten, but nothing, you maby know the number??
    jeg bor i københavn lige i øjeblikket men kommer fra jylland århus, har boet i københavn i næsten 8 år nu, men måske flytter jeg med kome barn og hund tkl hamburg til sommer..